Vytvoření zásilky
Tato stránka slouží k poskytnutí přehledu, jak vytvořit rychle a efektivně novou zásilku.
Přidání zásilky
Abyste mohli vytvořit novou zásilku, je potřeba přejít do přehledu zásilek, tam se dostanete pomocí horní navigace v naší aplikaci: Zásilky -> Přehled zásilek. Následně uvidíte menší navigaci pod filtrací, ve které naleznete tlačítko Přidat zásilku
Po kliknutí na tlačítko Přidat zásilku se zobrazí okno s poli pro výběr dopravce a dané služby pro dopravce, které podporuje.
Pozor, zobrazují se pouze dopravci, které máte nastavené ve Vaší aplikaci jako aktivní. Aktivovat nového dopravce si můžete v sekci Nastavení -> Dopravci.
Vyplnění údajů
Po kliknutí na tlačítko Pokračovat budete přesměrováni na stránku sloužící pro vyplnění údajů. V hlavičce této stránky naleznete ikonu dopravce a služby, kterou jste zvolili. Vedle těchto informací naleznete tlačítko Změnit službu, které slouží pro změnu doručovací služby daného dopravce.
Pro změnu dopravce u nové zásilky, nikoliv služby, musíte kliknout na tlačítko Zpět a vytvořit zásilku od začátku.
Abychom ušetřili Váš čas, přidali jsme pole pro příjemce zásilky pod názvem Předvyplnit adresu z databáze. Pomocí tohoto pole můžete vybrat adresu příjemce, kterému jste v minulosti již zásilky posílali a velká část polí bude vyplněna automaticky.